سانیار تجهیز مجدی

متخصصین درباره ویدیو لارنگوسکوپ سانیار چه می‌گویند؟​

دکتر محمدرضا خاجوی

استاد و متخصص بیهوشی، دانشگاه تهران و بیمارستان سینا

 

ایشان علاوه بر تهیه ویدیو لارنگوسکوپ سانیار برای بیمارستان سینا، به صورت شخصی نیز دستگاه را خریداری کرده‌اند و روزانه برای مدیریت راه هوایی چندین بیمار دیفیکالت و عادی، از آن استفاده می‌کنند.

دکتر خاجوی معتقدند استفاده از دستگاه، علاوه بر کمک به مدیریت بهتر راه هوایی، در آموزش رزیدنت‌ها نیز راهگشا بوده و این قسمت از فرایند درمان را برایشان بسیار تسهیل کرده است.

برای مشاهده نظرات ایشان، می‌توانید ویدیو را مشاهده بفرمایید.

خانم دکتر احمدی‌زاده

فلوشیپ مراقبت‌های ویژه کودکان، بیمارستان مفید

 

خانم دکتر احمدی‌زاده، ویدیو لارنگوسکوپ سانیار را در اینتوبیشن نوزاد نارس استفاده کردند و از عملکرد آن، رضایت کامل را داشتند. لازم به ذکر است، عملکرد دستگاه به تأیید جناب آقای دکتر مهدوی نیز در اتاق عمل این بیمارستان رسیده و هم اکنون، این دستگاه در اتاق عمل بیمارستان مفید در حال استفاده است.

آقای دکتر مهران صادقی

دستیار بیهوشی، بیمارستان سینا

 

آقای دکتر صادقی، زمانی که ویدیو لارنگوسکوپ سانیار را خریداری کردند، دستیار بیهوشی بیمارستان سینا بودند. ایشان با تجربه‌ای که از استفاده از دستگاه خریداری شده توسط بیمارستان داشتند، به صورت شخصی آن را خریداری کردند تا ضمن کاهش دغدغه‌های موجود در زمان طرح، بتوانند در زمان تخصص نیز از آن استفاده کنند.

خانم دکتر اصغری

بیمارستان علوم پزشکی مشهد

 

خانم دکتر صالحه اصغری، عملکرد ویدیو لارنگوسکوپ سانیار را بسیار پسندیدند و معتقدند مدیریت راه هوایی بیمار از مهم‌ترین چالش‌های متخصص بیهوشی است. مهم مزایای این دستگاه از نظر ایشان، وزن آن، لوله‌گذاری راحت به دلیل طراحی منحصر به فرد تیغه و ویوی عالی است به نحوی که تصاویر آن را شبیه تصاویر کتابهای رفرنس می‌دانند.

آقای دکتر خطیبی

بیمارستان فیروزگر

 

دستگاه ویدیو لارنگوسکوپ سانیار توسط آقای دکتر خطیبی و همکارانشان در بیمارستان فیروزگر، مورد تست و بررسی قرار گرفته و از عملکرد آن رضایت کامل داشتند. ایشان از نسخه باسیم دستگاه استفاده کرده‌اند.

آقای دکتر عطایی

بیمارستان فارابی

 

آقای دکتر عطایی، ویدیو لارنگوسکوپ سانیار را با دستگاه‌های خارجی مقایسه کرده‌اند. ایشان معتقدند ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، مزایای زیادی در برابر آن‌ها دارد و نه تنها از نمونه‌های چینی، بلکه از نمونه‌های آمریکایی نیز بهتر است.

خانم دکتر محمدیوسف

دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

خانم دکتر رعنا محمد یوسف، معتقدند ویدیو لارنگوسکوپ سانیار در مقایسه با گلایدوسکوپ آمریکایی، مانیتور بهتری دارد و تیغه آن نیز خیلی بهتر و راحت است. در نتیجه، لوله‌گذاری در تراشه خیلی راحت‌تر انجام می‌شود.

کدام پکیج برای من مناسب است؟

از کجا می‌توانم تأییدیه‌های کتبی را ببینم؟

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.