سانیار تجهیز مجدی

ویدیو لارنگوسکوپ سانیار پکیج WD

اقلام داخل پکیج

دستگاه ویدیو لارنگوسکوپ بی‌سیم سانیار بزرگسال و خردسال

مانیتور

شارژر

کیف

گاید (استایلت)

دستگاه شست‌وشو

پایه نگهدارنده

دو سال گارانتی

قیمت پکیج: لطفا تماس بگیرید

توضیحات بیش‌تر

ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، ابزاری سبک و قابل حمل، برای مدیریت راه هواییِ بیماران است. این دستگاه، احتمال انتقال آلودگی‌های تنفسی (مثل کرونا) را برای متخصصین، دستیاران آن‌ها و سایر کاربران، کاهش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، تیغه منحصربفردش است. در واقع این دستگاه، یکی از دغدغه‌های اصلی را برای متخصص برطرف کرده؛ به نحوی که هنگام مواجهه با هر نوع بیمار، دیگر دغدغه انتخاب تیغه مناسب را نخواهد داشت چرا که ویدیو لارنگوسکوپ بزرگسال سانیار، برای کودک 7-8 ساله تا بیماران بسیار چاق، و ویدیو لارنگوسکوپ خردسال سانیار نیز، از سنین 14-15 سال تا نوزادان نارس، به سادگی قابل استفاده است. در واقع، مشکلات لیزخوردن زبان بیمار از روی تیغه و لوله گذاریِ بیمارانِ دیفیکالت (سخت)، با طراحی سه قوسیِ تیغه، برطرف شده است.

جنس این دستگاه، باکیفیت‌ترین فولاد موجود (ST16L) است. یعنی ضد آب، ضد زنگ، ضد اسید و Low Carbon. یعنی ضمن مقاومت بسیار بالا، وزن بسیار کمی دارد و در کنار دسته‌ی ارگونومیک، کاربری آن بسیار ساده و لذت‌بخش خواهد بود. انتقال بیسیم تصویر بر روی صفحه نمایش، حداکثر کارایی را برای او به ارمغان خواهد آورد؛ چرا که علاوه بر بهره‌مندی از صفحه نمایش بزرگ‌تر و بسیار باکیفیت‌تر، دیگر نگران آسیب محل اتصال صفحه نمایش به تیغه نیستند. ضمن اینکه وزن دستگاه نیز کمتر شده و کاربری آن را راحت‌تر می‌کند. همچنین در بیماران چاق، صفحه نمایش به سینه بیمار گیر نمی‌کند.

سبکی و بیسیم بودن دستگاه، در کنار بهره‌مندی از باتری قدرتمند، این امکان را می‌دهد که در هر بار شارژ، بتواند حدود 150 مورد لوله‌گذاری را پاسخگو باشد. به عبارت دیگر، ماهانه یک یا حداکثر دو بار شارژ (برای مصارف خیلی زیاد) کافی است. امکان ضبط عکس و فیلم و مشاهده آن بالافصله پس از ضبط در صفحه نمایش، از دیگر امکانات منحصر به فرد ویدیو لارنگوسکوپ سانیار محسوب می‌شود. تمام این مزایا، در کنار قیمت بسیار مناسب آن در مقایسه با محصولات آمریکایی، اروپایی و حتی محصولات پلاستیکی چینی پلاستیکی، و همچنین خدمات پس از فروش قابل اطمینان که توسط تولیدکننده داخلی و معتبر ارائه می‌گردد، آن را به انتخاب اول افرادی تبدیل کرده که به دنبال یک محصول باکیفیت هستند. 

مشخصات فنی

قابلیت ضدبخار و ضدانعکاس لنز: دارد

قابلیت شست‌وشو: دارد (دستی و اتوماتیک)

قابلیت استریم ویدیو: دارد

قابلیت ذخیره عکس: دارد

قابلیت ضبط فیلم: دارد

محافظت از نشت جریان: دارد (عدم اتصال به بدنه)

مقاومت دوربین در برابر آب و گردوغبار: دارد (استاندارد IP67)

ابعاد: 38 × 145 × 171 میلی‌متر

وزن بدنه: 110 گرم (خردسال) یا 160 گرم (بزرگسال)

لنز دوربین: CMOS با محافظ و سایه‌گیر

تکنولوژی نور: LED نوری حلقوی دور دوربین (6500K)

حداکثر فاصله دستگاه تا موبایل: 15 متر (بدون مانع)

نیاز به اتصال به منبع برق در زمان استفاده: ندارد

جنس بدنه: استنلس استیل ST16L

ضخامت بدنه و درپوش: 0/9 میلی‌متر

ضخامت تیغه (به تنهایی): 1/8 میلی‌متر

طول عمر متوسط بدنه: 20 سال

طول عمر متوسط برد اصلی و دوربین: 3 سال

طول عمر متوسط باتری، سیلیکون و لنز: 1 سال

دمای مناسب استفاده: 5 تا 60 درجه سلسیوس

شارژر: پنج ولت (داخل پکیج موجود است)

ولتاژ باتری: 3/2 ولت

دیدگاه‌ها

آقای دکتر محمد افضلی مقدم
آقای دکتر محمد افضلی مقدممتخصص طب اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی
بیشتر بخوانید
با توجه به عملکرد بسیار مناسب دستگاه ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، ساخت شرکت محترم سانیار تجهیز مجدی، و تأییدات مدیر محترم طب اورژانس در بخش اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی، ضمن تشکر از زحمات بزرگواران در شرکت فوق، درخواست خرید دستگاه فوق در دستور کار مرکز قرار گرفته است.
آقای دکتر مسعود محسنی
آقای دکتر مسعود محسنیمتخصص بیهوشی بیمارستان رسول اکرم
بیشتر بخوانید
گواهی می‌شود ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، دارای کیفیت تصویر مطلوب، وزن مناسب و ارگونومی دسته خوب می‌باشد و می‌تواند گزینه‌ای مطلوب در لارنگوسکوپی و اینتوباسیون در موارد دشوار و پیش‌بینی نشده باشد.
آقای دکتر وحید شاکرمی-
آقای دکتر وحید شاکرمی-متخصص بیهوشی بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهید شکری
بیشتر بخوانید
گواهی می‌شود ویدیو لارنگوسکوپ سانیار مربوط به شرکت سانیار تجهیز مجدی، جهت چند کیس استفاده شد و از نظر اینجانب برای تسهیل اینتوباسیون در موارد دیفیکالت کارگشاست.
آقای دکتر ابراهیم ملکی
آقای دکتر ابراهیم ملکیمتخصص بیهوشی و ICU بیمارستان ولیعصر ناجا
بیشتر بخوانید
در خصوص ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، اعلام می‌دارم که دستگاه فوق، مورد تأیید اینجانب می‌باشد و از هر لحاظ مناسب کار جهت بیماران دیفیکالت می‌باشد.
آقای دکتر فنی
آقای دکتر فنیمتخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان آرمان
بیشتر بخوانید
گواهی می‌شود ویدیو لارنگوسکوپ سانیار با مشابه خارجی موجود در بیمارستان آرمان مقایسه گردید. از نظر کارایی و قیمت، قابل رقابت در مواردی از جمله آسانی وارد شدن به فضای دهان و پیدا کردن اپی گلوت و عدم آسیب به دندان‌ها نسبت به نمونه‌ی خارجی، بهتر می‌باشد.
آقای دکتر پورفخر
آقای دکتر پورفخردانشیار و متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا
بیشتر بخوانید
مزیت آن، اتصال به صورت بی‌سیم است. این ویژگی، باعث می‌شود ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، پرتابل و متحرک باشد و در تمام نقاط بیمارستان، متخصصین بیهوشی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این وسیله نیاز به هیچ سیم برقی ندارد و می‌تواند یک وسیله‌ی دائمی به همراه متخصص بیهوشی و یا دستیاران بیهوشی باشد. با توجه به اینکه تصاویر به صفحه نمایش پزشک هم می‌تواند مخابره ود، نیازی به مانیتور همراه ندارد و این یک مزیت خیلی خوب برای استفاده‌های خیلی سریع در احیاء بیماران است. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این وسیله، می‌تواند در اورژانس استفاده شود و حتی در شرایط EMS نیز می‌تواند در هر نقطه‌ای از بیمارستان، به سرعت استفاده شود. این وسیله به راحتی قابل شست‌وشو است و با توجه به استاندرادهای ضدآب بودن، می‌تواند برای مصارف متعدد در عملیات لوله‌گذاری مورد استفاده مکرر قرار گیرد. ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، دارای ویوی عالی است که دید را به منطقه گلوت، بسیار واضح و شفاف می‌کند. بدون نیاز به سیم کانکشن، برق، مانیتور و ترالی، به راحتی در جیب جا می‌شود و با توجه به سبک بودن، می‌تواند همراه همیشگی متخصص بیهوشی در بیمارستان باشد و این مزیت به نظر من مهم‌ترین مزیت ویدیو لارنگوسکوپ سانیار است.

پرسش‌ها

مراکزی که هم مراجعات بزرگسال و هم مراجعات خردسال دارند، و استفاده از دستگاه بی‌سیم را به دستگاه باسیم ترجیح می‌دهند، می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

این پکیج،  شامل هر دو دستگاه می‌شود. در صورت تمایل به تهیه فقط یکی از نسخه‌ها (یا فقط بزرگسال ویا فقط خردسال)، یکی از پکیج‌های CM یا WM را تهیه فرمایید.

با کلید روی اینجا، می‌توانید آموزش شست‌وشوی دستگاه را به صورت کامل ببینید.

می‌توانید از طریق تماس با شرکت و دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان و ثبت سفارش تلفنی، این پکیج را تهیه فرمایید. همچنین در صورت تمایل، می‌توانید فرم زیر را تکمیل فرمایید تا همکاران ما در اولین فرصت، با شما تماس بگیرند.

فرم ثبت سفارش این محصول

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.