سانیار تجهیز مجدی

سانیار تجهیز مجدی از کجا شروع شد؟

نسخه-های-مختلف-طراحی-ویدیو-لارنگوسکوپ-سانیار

با تکیه بر دانش فنی و تجارب حاصل از هزاران مورد لوله‌گذاری توسط صدها متخصص در مراکز متعدد دولتی و خصوصی، پس از سه سال تلاش بی‌وقفه، سرانجام محصولی تولید شد که به تأیید اساتید متعدد، قابل رقابت با نمونه‌های بسیار معروف اروپایی، کانادایی و آمریکایی بوده و حتی در موارد مهمی از جمله سادگی لوله‌گذاری، از آن‌ها بهتر است. ضمن اینکه قیمت بسیار مناسب‌تری داشته و وجود خدمات پس از فروش معتبر که توسط این شرکت ارائه می‌گردد، خیال مصرف‌کنندگان را از تأمین قطعات مورد نیاز کاملاً راحت کرده است.

خدا را شاکریم که مراکز متعددی در حال استفاده از ویدیو لارنگوسکوپ سانیار هستند و این شرکت توانسته با محصول خود، گام مؤثری در راستای تحقق شعار خود، سادگی درمان، بردارد. بیماران بیشماری با تحمل درد کمتر، مداوا شده‌اند و متخصصین متعددی، با استفاده از این دستگاه، علاوه بر ارائه خدمات بهتر به بیماران، مشکلات خود را نیز در خصوص مدیریت راه هوایی بیماران، کاهش داده‌اند.

کاهش-درد-بیماران-و-مشکلات-مدیریت-راه-هوایی-توسط-متخصص

در سال 1398 و همزمان با شیوع بیماری کرونا، نیاز روزافزون به مدیریت راه هوایی بیماران ایجاد شد. همزمان، متخصصین ناچار بودند برای این منظور، از دستگاه‌های مستقیم لارنگوسکوپی استفاده کنند که علاوه بر مشکلات لوله‌گذاری خصوصاً در موارد دیفیکالت، مخاطرات زیادی را برای خودشان هم ایجاد می‌کرد.

در این زمان بود که مؤسسین شرکت سانیار تجهیز مجدی، با همکاری اساتید دانشگاه تهران و متخصصین بیمارستان‌های مختلف از جمله بیمارستان سینا، دست به کار شدند تا یک ویدیو لارنگوسکوپ ایرانی را تولید کنند. بدین ترتیب، علاوه بر حل مشکل مدیریت راه هوایی بیماران در دوران کرونا و رفع مخاطرات مواجهه مستقیم متخصصین ناشی از استفاده لارنگوسکوپ‌های ساده، در سایر موارد مدیریت راه هوایی از جمله اتاق‌های عمل، ICUها، اورژانس‌ها و … نیز راهگشا باشد.

 

کاهش-درد-بیماران-و-مشکلات-مدیریت-راه-هوایی-توسط-متخصص
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.