سانیار تجهیز مجدی

گاید (استایلت)

اقلام همراه

یک عدد گاید (استایلت) مناسب برای تمام سایزهای لوله تراشه

قیمت: 1/900/000 تومان

توضیحات بیش‌تر

برای بهترین تجربه لوله‌گذاری با ویدیو لارنگوسکوپ سانیار، اکیداً پیشنهاد می‌شود از گاید اصلی آن استفاده شود. طراحی این گاید (استایلت)، به نحوی است که به میزان سایز هر لوله تراشه، در آن وارد می‌شود. بدین ترتیب، لوله تراشه کاملاً شکل ویدیو لارنگوسکوپ سانیار را به خود می‌گیرد و بهترین تجربه ممکن را برای لوله‌گذاری ایجاد می‌کند. ضمن اینکه چون گاید، از لوله تراشه بیرون نمی‌زند، نگران آسیب به بیمار نخواهید بود. 

این گاید، نیازی به پیچ تنظیم یا اقدامات دیگر ندارد؛ در نتیجه نگرانی بابت شکستن پیچ (که در سایر استایلت‌ها بسیار شایع است) وجود ندارد. همواره توصیه می‌گردد پس از گذاشتن استایلت داخل لوله تراشه، از انحنای خود ویدیو لارنگوسکوپ استفاده شود تا بهترین کیفیت لوله‌گذاری حاصل شود.

پرسش‌ها

در هر کدام از پکیج‌های اصلی، گاید به همراه دستگاه ارائه می‌گردد. استفاده از این گاید برای لوله‌گذاری، اکیداً توصیه می‌گردد چرا که در هزاران مورد استفاده شده، کمک زیادی را به متخصصین کرده است تا انحنای لوله تراشه، مشابه انحنای ویدیو لارنگوسکوپ سانیار شود و اینتوبیشن را بسیار تسهیل می‌کند.

بله. بعضاً ممکن است به دلیل شرایط حاد بیمار یا دلایل دیگر، گاید (استایلت) همراه دستگاه گم شود. در این شرایط، می‌توانید یه گاید دیگر تهیه فرمایید. توصیه ما، استفاده از گاید اصلی سانیار است و ترجیحاً از گاید دیگر استفاده نشود.

طراحی گاید به نحوی است که دقیقاً متناسب با سایز لوله تراشه، داخل آن می‌شود. تنها در بزرگ‌ترین لوله تراشه، پیشنهاد می‌شود قسمت کانکتور (قسمت پلاستیکی ورودی تراشه) را جدا کنید که لوله تراشه، تا انتهای لوله تراشه برسد.

می‌توانید از طریق تماس با شرکت و دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان و ثبت سفارش تلفنی، این استایلت را تهیه فرمایید. همچنین در صورت تمایل، می‌توانید فرم زیر را تکمیل فرمایید تا همکاران ما در اولین فرصت، با شما تماس بگیرند.

فرم ثبت سفارش این محصول

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.